oglumuz01 Moon_Light bırakma sebebiniz özel değilse söyleyebilir misiniz yada öğrenmek için mi yazdınız. Çünkü 2 yaşına kadar anne sütü alsa çok daha iyi olur geliyorsa tabiiki
Moon_Light oglumuz01 Sütüm azalıyor şuan 4 aylık saatlerce emiyor doymak için gerçekten ruhum çekiliyor artık . 6. aya kadar zorlayıp ilk 6 ayı en azından tamamlamak istiyorum
Moon_Light ilyestaa Evet öyle olacak zaten çok zorlanır mıyım nasıl bir süreç bekliyor beni merak ediyorum
Irmakprensesinannesi Moon_Light yoo zorlanmazsiniz merak etmeyin benim kızımda 5.5 qylikti emmeyi bıraktı mama ve meme gidiyorduk şuan mama ve ek gida gidyrz