Merhaba hanımlar. Kızım 3 ay 8 günlük yaklaşık 1 haftadır cocuk çok değişti zaten çok uslu bir bebek değildi ama 1 haftadır sürekli huzursuz ya uyuyor yada mizikliyor. Biraz daha ilgilenmeyince nefesi kesilene kadar ağlıyor. Hiçbir şekilde memnun olmuyor hep esniyor uykusu var ama uykuya da direniyor. Eskisi kadar emmiyorda başına gelen var mı neden acaba yardımcı olur musunuz