Gzd_erclk ver canım dışarıda felan kolaylik olur sanada benim bebeğimle hep emmek istiyo ilk doğduğu vakitler sirtlarim ağrıyordu egilince oyle kalıyordum sırtıma agri kitleniyo du
çeşitli emzikler denedim en son aldığım modeli tuttu sonunda dusarda felan beaz daha rahatım, bebeğin emzirme düzenini 2 saatte bir yapıyorum artık o aralarda eğer meme çok isterse emzigini veriyorum, doktorum bana demişti ki eğer bu emme sırasında sen de yorulursan bırak yoksa yorgunluktan sütün kesilebilir seninde dinlenmen gerek demişti sende bi düşün