Merhaba anneler kızım 2 ay 14 günlük artık odasında karyolasında uyutmak istiyorum gündüzleri sonrası zamanla geceleride ama müziksiz uyumuyor Yani uyku düzenini öyle anca kurdum tlfnumdan açıyorum esir alıyor uyuyana kadar bende bu durumdan iyice sıkıldım war mı benim gibi olan annişler çareyi dönencede çözümü hangi marka modelde buldunuz acaba Böyle güzel uzun süren müzikli kaliteli dönence istiyorum clementoni marka ebebekde war ondan düşündüm de karar weremedim daha virane ben kullandım baya memnunum diyen arıyorum aslında nolur yorumlaşalım çözüme warayım