10+10 aylığız.damağında beyaz lezyonlar ve dili kabarmıştı böyle yarık gibi ve beyaz. Bazı yemekleri yiyemiyor yerken aglıyordu diş diye düşündüm aşırı salya akımı var üst dişlerde çıktı.yemek verirken aniden çığlığı basıyordu. Bu sabah doktora götürdüm mantar olusmus dedi.karbonat olayini sordum hayır yapma dedi. Damla verdi Fungostatin100.000 ml olanından birde polivit diye bir vitamin yazdı.
Doktor agrı yapmaz dedi ama o lezyonların acıttıgına eminim. Damlayi bile içirdigimde çok ağladi. Bikaç posta denk geldim nedir diye soranlar vardi bende bilmiyordum acıkcası öğrenmiş oldum. Belki sizede faydası olur