Minelasel Merhabalar yeni doğum yaptım kızım 2 aylık buyuk kızımda 2 yasında . Beraber biryere gidemıyorum kızlarla. Buyuk kızım azcık yuruyor hemen kucak istıyor diğeri zaten kucuk . Öneren varmı yada kullanıp memnun olan varmı yardımcı olurmusunuz
Nancy Minelasel merhaba canım ben ikizlerine kraftın ikiz bebek arabasını kullanıyorum öyle hantal değil her yerden geçiyor üç tekerlekli manevrası güzel ikiz alacağım için çok araştırma yapmıştım büyük olmaması ve kolay taşınması da artı yönlerinden tabi