Bebeğim 2 aylık memeyle kavga ediyor ama zorluyorum boşaltıyor göğsümü sonra diğer memeye geçiyorum kavga ederek onu da emiyor ama süt bitince ağlıyor deli gibi, aç mı diye düşünerek iki göğsü emzirdikten sonra biberonla önceden sağdığım sütü vermeyi denedim ama onu da içmiyor. Neden göğsümü istemiyor olabilir sizce emerken hep ağlıyor