Dün gece tir tir titreyerek uyandım kızlar dönüyorum resmen üzerimde yorgan vardı bıde sol göğsümde agrı çok kötü şişmiş ve kalktım sagdım sıcak kiraz çekirdeği uyguladım biraz rahatladı iki saat uyumuşum kalktım gene aynı ve dahada kötü oldu bide kızarmış gıbı kocaman olmus napıcam ben çok agrıyor 😣 bebeğimede bakmak zorundayım ama resmen ölecegim sankı ağrıdan oramda bı taş var sankı taşıyormuşum gıbı oda yetmezmiş gibi vücudum çok agrıyor etlerım sızlıyor resmen mastitin yan etkısı mı? Lütfen bıseyler söyleyin..