Araz-25 6 ay olduysa daha size garip gelmesi çok normal benim çok fazla dilişim vardı hatta sayısını bile bilmiyordum sormaya gerek yoktu okadar fazlaydı, doktordan estetik dikiş istemiştim. İlk bir yıl sonra eski haline döndü şimdi üç yıl oldu eskisi gibi. Zamanla toparlanır. Kagel egzersizi yapabilirsiniz.