Neslihan-55 sizin fikriniz tabikide saygı duyuyorum ama ben kızımda deneyelimlediğim için çok kötü bir hastalık bence. banada doktorum yaptır dememişti ben araştırdım birilerinden duydum yaptırdım ama rotavirüs teshisini koyunca doktorların ilk sordukları aşısını yaptırdınız mı oluyor. Ben yaptırdığım için tamam o zaman hafif atlatır demişti sıvı kaybı için serum takıp probiyotik çinko gibi şeyler verip eve gönderdiler. Kayınpederim kayınvalidem ikisinede bulaştı ve kesinlikle toparlanamıyorlar sürekli hastaneye git gel git gel. Kızım toparladı ama çok sükür