Ek gıdada sanırım başarısız oldum ben çok hevesli bir bebeğim vardı şimdi o hevesi kalmadı çok az yiyor o sorun değil tamam ama ben napcağımı bilemiyorum kabızlık problemi var zeytinyağı koyuyorum herşeyine muzu kestik avokado yiyor hergün ama yine de çok zorlanıyor zaten çok hevesli değil sadece yoğurt falan mı versem instagramda anneler omlet kek falan yapıyorlar ben korkuyorum daha da kabız olur mu diye 6 buçuk aylık bu arada bebeğim. Tadımları bitirdik sebze çorbası tarhana vs yiyor çeşit de bulamıyorum döndür döndür aynısını yapıyorum hep