deniz_s nedir durum kızlar biz bursadayiz disarisi sicak ama evin ici soguk ben de dışarda giydirsem usur mu diye dusunuyorum 🙄 en ufak sicakta isilik oluyo mesela 😀
Birkullanici deniz_s evet ya dün dışarı çıktık aıcaktan baygınlık geçirecektim , bi 10 güne tamamen yazlıklara geçeriz şimdi ince şeyler giydiriyorum
Minnakkk deniz_s bende bursadayım henüz gecmedim 3 bucuk yas kızım var dün acaba ona giydirsem mi kısa kol dedim yine guvenemedim ince penye giydirdim uzun kollu 😃 ev daha soguk oluyır 8 bucuk aylık oglum var o hala kıs takılıyor evin içinde 😃
Minisin_annesi Bi gün çok sıcak bi gün normal anlamadım ama genel olarak sıcak oğlum tek kat giyiyor. Adana 😊
deniz_s Minnakkk benim de 13 aylik oglum teni soguk oluyo evde ama su iki gundur falan disari cook sicak 😁
leopar deniz_s çok erken geçmek için geçenlerin tümü hasta 🙏🏻Çünkğ ikindiye doğru hava serinliyor ben daha geçmedim mayısın ortası anca geçerim , normalde haziranda geçerdim 😂
alinaannee deniz_s dün geçtik çok sıcaktı hafif soğuk olunca da bir kat inçe uzun kol giydiriyorum 💃💃💃 çok şükür yaz geldi
Muhasebeciana deniz_s bende bursadayim kendim yazliklara geceli cok oldu dun de kizimi artik yazliklara gecirdim 😃😃 tabi aksam serinliginde hirka giydirdim uzerine arabada eve donerken serindi ama tum gunu kisa kolluyla gecirdi kizimda. Bursanin neresindensiniz ?
deniz_s Muhasebeciana gursudayim canim esim polis gorev yeri burasi biz de burdayiz normalde ben antalyadan esim trabzondan geldik 😀
Elifmoms deniz_s biz doğudayız evler baya serin ben bile uzun süre tshirt giyemiyorum 😃 dışarı sıcak çıkarken uzun ince sweet giydiriyorum heralde bir 15 güne yazlıklara geçeriz
Kumsal_20 Antalya’dan selamlar 🖖 burası çok sıcak gün içinde ama akşam serin oluyor tabi, kızıma 2 kat ince giydiriyorum kendim yazlıklara geçtim ☺️
deniz_s Kumsal_20 selaam olsun cok ozledim valla orayi orda buyudum yasadim 😇 orasi sicaktir zamani gelmistir artik ama iste serinlik hala devam ediyo
homosapiens deniz_s istanbuldayız 15 aylık kızım geçtik ben sıcaktn bunalıyorum kızım napsın🤗dısarı cıkarken yazlık montunu alıyorm eserse gıydırıyorm
Zlm deniz_s valla ben dün kisakollu ile çıkardım 11 aylık kızım İstanbulda yaşıyoruz bende kısa kollu giydim hatta
Vanilya deniz_s Güneşin altında olduğum yerlerde öff sıcak diyorum ama birden üşüyorum da gölgede. O yüzden ince uzun şeyler tercih ediyorum kızıma da kendime de
deniz_s Vanilya aynen golgeler bi anda esince bir de cok serin olabiliyor ama mevsimlik bir uzunkol is gorebilir ben de artık baslayayim diyorum bu sekilde 😊
Guligul deniz_s dun yazlik kislik duzenlemesi yaptim ama henuz kisa kolluya gecmedik. Ogluma uzun ince sweat giydiriyorum.