Marjinal_Anne2 Gerçekten yoruldum hiç yemiyor , değerlerine baktırdık endokrin e kadar gittik bir sorun yok dediler bu ay sonu yine kontrolümüz var gideceğiz ama ben bittim ya yemiyor neler kullanmadık ki biraz toparlayıp hop geri başa dönüyoruz yalvarıyorum bir yol gösterin ya😢😭 sabah pankek yaptım dokunmadı bile artık oturdum ağladım , yemeklerde de öyle..
demirboy Marjinal_Anne2 yemeyen çocuk yemiyor maalesef benimki de öyle. Her şeyi yapmışsınız yapısal demek ki. Bir de psikoloğa gitmeyi deneseniz arkadaşım götürdü sonucu bilmiyorum ama belki işe yarar oyun terapisi ile alıştırıcak demişti
Minisin_annesi Marjinal_Anne2 benim oğlumda aşırı hareketli hiç durmuyor bazen vuruyor bağırıyor 🤦♀️yeme konusunda da en son çizgi film açıyorum sakinleşiyor yemeğini bi güzel yiyor sonra kapatıyorum yoksa öbür türlü asla yemez 20 aylık bu arada 🙃
Marjinal_Anne2 24aylıgız ve 10kilo boyu da az, hepsini geçtim gelişmiyor en çok üzen beni bu.yoksa kiloda değilim..istiyorum ki neşeyle severek yesin aöa yokkk🤦🏼♀️😢 hep kendisi yesin diye destekledim döksün dokunsun etsin ama bulamıyorum alttaki sebebi hassasiyet mi var bilmiyorum ki
Marjinal_Anne2 Dertleşme postu oldu içim şişti bi haftadır 😢 takviye vs Önerisi de istemiyorum yani çok şey denedik. Karadut özü , argibit, balık yağı , şimdi de bi de zühreana kids deniyoruz ,, bana mısjn demiyor.çinko da kullandık
Marjinal_Anne2 demirboy açıkcası ergoterspiste götürmeyi düşünüyorum belki hassasiyeti var 😢 beslenme terapisi vs de araştırıyorum şu arala r
Marjinal_Anne2 Minisin_annesi bize etki etmiyor ya tv ya da tel açıkcası denedim ama sonrası bıraktım
Marjinal_Anne2 Minisin_annesi öyle yapacağım inş bir şeyimiz yoktur ama gelişimi iyi olsa sorun etmem uf 😢💆🏼♀️