Betulmeyra Tunaaslan11 benim kızımdada bu tüyler var seninki geçti mi ileri zamanda geçyiysede ne zaman geçti
WHITECLOUD thecamellia benim doktorum havalar sıcakladı artık azar azar 2 çay kaşığı su ver dedi bebeğim 3 aylık
Zuleyhaaydn Esoca38 ay evet ben emzirirken çok susamıştım bana su vermemişlerdi çocuk süt yerine su içer flan diye 😩😩😩
Lvnya099 Zuleyhaaydn bizimki her yemek yediğimizde acıkırdı masayı hazırlarım küçük Emrah gibi izledim ilk zaman sonra dedim böyle işe başlarım besmele çektim giriştim yemeğe hala da öyle 😂😂
Biaslanannesi17 Zuleyhaaydn saçmalık suyumuzu da için yemeğinizi de yiyin benim annemde aynı şeyi söylüyor konuşma çocuğun boğazında kalır şu içme e yasamiyim o zaman 😄 bebeğimi emzirirken zevk alarak emziriyorum hiçte bisey olmuyor çok şükür
WHITECLOUD mira___ 40ından önce bebeğin tırnakları kesilmez derler ama gayet de kesilir… sarılık olmasın diye sarı tülbent koy yanına ya da odanın ışığı açık uyu🤣🤣🤣sarılığı sadece sık emzirmek geçirir evdeki ışıklar hikaye…. Adet olunca süt KESİLMEZ arkadaşlar… bebeğimi tuzlamadım misler gibi kokuyor… logısa iken zatwn sıcaktan patlıyoruz kat kat giyinmeyin sütten soğuk geçmez yediğin bir şey gaz yapabilir sadece..
WHITECLOUD Süt sağmak sütü arttırır, bebek emmiyorsa bile düzenli sağın… Emzirirken bir sağdan bir soldan yapmak yanlış bir meme tamammen bitip bebek en alttaki yağlı katmanı içmeli kesinlikle…
Lvnya099 mira___ sütünden geçer hasta olursan dediler ben grip oldum doktor sütünden değil nefesinden geçer maske tak sorun olmaz dedi
mira___ Lvnya099 bebekler hasta olduklarında en iyi ilaç anne sütüdür. Sütten hastalık geçmez aksine hastalıktan korur
1Melodi Cananyyy bende kızımın tıkalı olan bir yaşında operasyon la açarız denilen goz kanallarını anne sütüyle masaj yaparak açtım
sebmc47 tmrskbrbunda yanlış düşünüyorsunuz dünya dua üzerine lohusayken kan kaybından bünye zayıflamasından dolayı halüsinasyon görülebilir o an insan sığınacak dua koruyacak birşey ister o yüzden koymakta büyük fayda var
tmrskbr sebmc47 duayı okuyabiliyorum şükrolsun evimde de kuran var. Benim düşüncem buydu size yanlış geldi diye ben yanlış düşünmüş olmuyorum😀 siz öyle yapın 😉
Eymen2121 mira___ benim bebeğimin gözleri capaklaniyordu göz doktoruna gitim anne sütüyle temizle dedi ve geçti
mira___ Eymen2121 şaşırıyorum gerçekten öneren doktorlarda var önermeyende. Ben çocuk doktorlarının yanında çalıştım hiç biri önermiyordu
Ruzgar123 mira___ bebekleri kucaguna alma anne kokusuna alısır kucaga alısır bu cok yanlıs mesela tam tersi demi anne kokusuna ihtiyaç duyarlarmıs
mira___ Ruzgar123 kesinlikle öyle 0-2 yaş arası bebekler anneye bağımlıdır. Güvenli bağlanma için sık sık tensel temas gerekiyor
Yunusemrecik mira___ kayınvalidem bana doğumdan sonra eve gelen misafire güle güle deme sütünde gidiyor dedi 😂bende kimseyi uğurlamazdım.Akşam çocuk yıkanmaz demişti çocuğu taa ki gündüz yıkayıp dışarı çıktıktan hasta olunca bıraktım 😂
Biaslanannesi17 Yunusemrecik iki güne bir uyku öncesi sekiz buçuk gibi yıkıyorum çok şükür hasta olmadı güneşli günde dışarı çıktık hasta oldu çocuğum şu xaha çok besler bebeği
Ruzgar123 mira___ bebeklerde iyi gelmiyor mu onu bilemem ama benim eşimin gözleri iltihaplanmıatı benim sütümden damlattık ve geçti hemen