Merhaba, bebegim 11 gündür epilepsi şüphesiyle yogun bakımda, araştırıyorlar. İlk nöbetimiz tıkanma şeklindeydi, kendini aspire etti, agızdan burundan yogun anne sütü geldi. Boğazına veya genizine anne sütü, tükürük vs kaçmış gibiydi. Epilepsi olabilir dedikleri anda şok olduk. Bilinci açıktı, bakışlarında kayma yoktu. 2 dk’ya yakın nefes alamamış gibiydi ve kusarak ağlayarak açıldı, kendine geldi. 4 gün yogun bakımda kaldı sonra odaya cıkardılar. Odada 2.günde benzer durum yaşandı, cok fazla balgam salya sümük cıkardı, cok agladı. Yine yogun bakıma aldılar. Bir sürü test tahlil yapılıyor, hepsi temiz. Ama net bir tanı koyamamakla birlikte, epilepsidir veya epilepsi değildir de diyemiyorlar.
sürec uzadıkca endişelerimiz artıyor. Bebegi epilepsi olan anneler, sizin nöbetleriniz nasıl? Tıkanma, bogazına bir şey kaçma şeklinde nöbet yaşayan oluyor mu?