2626 Kızlar emzirme döneminde saç boyanın mı kendim evde boyayacağım kokusu olmayan bir boya çok diplere değdirmeden ama organik değil normal boyalardan sizce süte zararı olur mu ?
Busraslan5 2626 ben ombre yaptırdım. Dip boya dahil. 8 saat sürdü 😂 çok şükür bişey de olmadı. Bebeğim 2 aylıktı. Maske tak bide boya kokusunu bebiş almasın tamamdır 💃