Merhaba, bebegim 61 günlük. Malesef son 10 gündür yogun bakımda, gün içinde emzirmeye girdiğim de oluyor (max 3-4 kere alıyorlar emzirme için içeri), süt sağıp bıraktığımda. Bu sürec başımıza gelene kadar biberonla tanışmamıştı. Sadece emiyordu. Şu anda sağıp bıraktığım sütü biberonla veriyorlar, arada aptamil mama da veriyorlar, arada ben de emzirme için giriyorum. Son 2 güne kadar herhangi bir emme sorunu yoktu ama 2 gündür çok zorlanıyoruz, memeyi almak istemiyor, hemşirelerle dakikalwrcq uğraşıyoruz. Biberona çok alışmış. Dün ememediği ve artık açlıktan cok sinirlenip ağladığı için hemşire gözümün önünde 120 cc aptamil hazırlayıp besledi. Biberonu öyle bi sevkle emiyor ki, şok oldum.
Sağlıkla eve taburcu olduğumuzda bu düzeltebileceğim bir durum mu? Bu durumu yaşayıp, sonradan memeye döndürebilen oldu mu? Sağlıklı olsun da sütümü sağıp biberonla da veririm ama direk memeden emzirmenin kolaylığı başkaydı. Nasıl yapmam gerek eve cıkınca bilmiyorum.