nazlimom_ Benim bebeğimde öyleydi.Birden ağzından burnundan çok fazla geliyordu.Doktora sorduk mama miktarini azalt ve beslenme aralarinda kaldırıp gazını çıkar sonra devam et dedi.Bu şekilde çözüm bulduk.Yaklasik 40gunlukken falan artık hiç olmamaya başladı.Yine de bi doktorunuza gösterin.Alerji ya da reflü durumlarinda da olabiliyor.