Kızlar 2 yaşındaki oğlum doğduğunda 36 haftalıkti kilosu da 2300 Grdi doğum doktoru o zaman demişti Bebek geriden gelme diye ayak 34, gövde 35, baş 36 haftalık dedi (kontrole her gittiğimde herşey iyi denilmişti oysa ki) şimdide hiç kilo alamıyoruz mama takviyesi alıyor (fortini mama adı ) çok fayda veriyor en son 8 kilodan yukarı çıkarmıyordu mamayı kullanmaya başladığımizda 10 kilo olmuştu kontrole götürdum geçen pazartesi kilo almış dedi ama biraz daha alması lazımmis boyudq kısa yaşına göre dedi, bir kaç gun öncede hastalandı kuru tahta oldu resmen oğlum, dediğim mamayı düzenli içiyordu şimdide versem tukuruyor nasil tekrardan başlıyacagim nasl icirecegim bilmiyorum akıl verin lütfen mama çok işe yarıyor kilo almasına çok mu zayıf yaşına göre anlamış değilim 😥