Selam anneler,bebeğimin alerjisi var,yumurta diyetini açalım dedi doktor,önce fırında verdim 3 gün birşey olmadı, tavada omlet yapıp verebilirsin dedi,dün yaptım yedirdim 1 tam sarı yumurtayı,ardından oyuna daldı ,cildi hassas bir baktım ağız çevresi kızarık,oyuncaktan mı acaba dedim bekledim gün içinde alerji olsa geçmez diye düşündüm ,akşama kalmadan kızarıklık kalmadı,alerji değil dedim, şimdi yine yedirdim yine kızardı ,alerji mi diye size sormak istedim, alerji olsa hemen geçermi kızarıklık ?