kurabiyem28 Merhaba, bebeğim için almayı düşünüyorum uykuya geç dalma ve gaz problemi yaşıyoruz. Kullanıp fayda gören var mı?
Anneko kurabiyem28 bende salya ve gaz için düşünüyorum burda bekleyeyim birde nereden almışlar onu da merak ediyorum
Mervenur11 kurabiyem28 canım ben kullanıyordum bebeğime 7 aylık şuan 3 4 ay kullandık salyaları aşırı akıyordu ben inanmam normalde öyle taşlara falan ama cidden salyaların azaldığını gördüm ama geceleri uykuda kolye önde arka sırt kısma doğru sarkıyordu önden boğazını baya sıkıyordu gece allah korusun bizde uyuyoruz bir şey olur diye korkudan çıkardık şuan kullanmıyoruz
cikolatahurma kurabiyem28 biz heves edip aldık takma daha nasip olmadı korkudan takamıyoruz incitir diye 7 aylık olduk hala takmadım😁
kurabiyem28 Mervenur11 ben ayağına takmayı düşünüyorum koparsa vs şeylere karşı. Bebeğim 51 günlük. Çok teşekkür ederim. Maşallah size 😇