Ela_Su Merhabalar bilen varsa yardım ederse sevinirim dişim çok kötü ağrıyo dünden beri de yanağım o kadar şişti ki üstüne bile yatamıyorum sorum diş tedavisi yaptırabilir miyim emziriyorum anestezi veya röntgen falan çekildiğinde süte geçer mi
Annecik60 Ela_Su ben çektirdm bir saat emzirme dediler ben yinede her ihtimale karşı bir kaç saat emzirmadm ek gıda alıyodu diye Rahat davrandım iyice etkisi geçsin diye ama siz şişti diyosunuz çekmezler apse oldusa antibiyotik veriler emzirdiginizi söylerseniz ona uygun bir şey verilir geçmiş olsun
simayinannesii Ela_Su ben kanal tedavisi bile yaptirdim canim ne kadarlik bebegin tek anne sütü mü aliyo mama yada ek gida aliyosa sikinti olmaz tek anne sutu aliyosa eger gitmeden once sağ cunku igne vurulunca ilk sutu sagip atin demisti bana doktor
Ela_Su Annecik60 çok teşekkür ederim ben emziren annelere tedavi uygulanmıyor diye tahmin ediyordum ama hemen randevu alıcam
Ela_Su simayinannesii 9 aylık ek Gıda da alıyor ama biraz meme bağımlısı ama oyalarım hiç sıkıntı değil
Annecik60 Ela_Su rica ederim hiç beklemeyin çünkü o ağrı çok kötü ben de erteledim bi gün o kadar kötü vurdu ki gittim keşke daha önce gitseydim dedim anında kurtuldum elhamdülillah. Size geçmiş olsun
Ceren_301121 Annecik60 2 gündür ağrı çekiyorum sabaha kadar hiç uyumadım bugüne randevu aldım bilmiyordum baktıklarını ögrenmiş oldum