KubraBaybars benim oğlumda 4 bucuk aylık ilk bizde 3 ayda çıkmıştık kanguruyla belim ağrıdığı için hiç sevmedim 😀 bebek arabasıyla da ilk çıktığımda telefonumu 2. Emziğini umutmuştum 😀 hep metro , tranvay kullandım ama otobüs, minibüs kullanmadım bende ondan korkuyorum😀 ama bi cesaret çıkın sizde sonra hep çıkmak isteyeceksiniz