Nedense pusetleri hiç sevmedim kullanmadim da bı iki kere falan kullandım ama 2 yaşa kadar çok iyi durmuş inslalah oto koltuğuna da alisir .
Oto koltuğu konusunda dikkatli olmakta fayda var derim adac testini gecmis olmasi en önemli detay ben joie 360 i-spin kullanıyorum çok memnunum 3,5 aylıktı koydum