Doga0812 Kızlar 4.5 ay önce doğum yaptım 40 dan sonra lekeli gibi kanamam oldu ocak ayında, şubatta olmadım mart 10 da siyah gibi geldi 2gun sadece sabah çok çok az geldi okdr adet denir mi bilmiyorum ama şuan halen adet olmadım 🙄
Kaderlmc Doga0812 düzensizlikler normal kabul ediliyor ama demir eksikliği de olabilir canım detaylı bir kan tahlili ver bence
MelisaGoktugMommy Doga0812 tabi canim olabiliyor denge bozuluyor ama sen doktoruna sormayi ihmal etme yinede ☺️
Kaderlmc Doga0812 bende emziriyoeum şuan kızım 8 aylık şubat ayında oldum 40 tan sonraki ilk adetimi sonraki ay yine düzenli devam etti ama bu ay bir hafta kadar geç oldu yani emzirdiğin için zaten düzensizlikler gayet normal karşılanıyor eğer hamilelik şüphesi yoksa
Doga0812 MelisaGoktugMommy saglikocaginda test yapıldı genel kontrol bir şey yok betaya bakmamış doktor baktirsam diye ama sanmıyorum
MelisaGoktugMommy Doga0812 emzirme doneminde oluyor o canim bende 9 ay olmamistim ama korunmaya dikkat et yine
Doga0812 MelisaGoktugMommy geri çekilme yöntemiyle gidiyorm adet olayım da sprel taktirayim diye bekliyordum işte