Oğlum ben yokmuşum gibi davranıyor benden hiç bişey istemiyor emmek dışında uyandığında babasını istiyor onu çağırıyor onunla oynamak istiyor benim kucağıma gelmek istemiyor ama babası olunca kucağına almazsa ağlıyor ve ağlamaları çok şiddetli bu durum nedir yani can sıkıcı olmaya başladı uzun süredir sanki benden nefret ediyor 🙄