25 günlük bir bebeğim var geceleri kalkıyor 2 saatte 1 emiyor lakin her emdiğinde gazı çıkmıyor şuan da bi huzursuz emzirdm 2 ölçek anne sütü de verdm doymamıştr diye ,emerken uyuyor beşikde kalkıyor help mee sanırım alttan da çıkaramıyor gazını nurse harweys gaZ damlası kullanıyorum huzursuzuz.Varmıdır başka öneri Allah aşkına .