Theteacher sabah kahvaltı öğlen çorba akşam da yemek yiyordu 7.aydan sonra. 6.ayda sadece kahvaltı çorba vermiştim. Iki ara öğün veriyordum irmiği meyve püresinde kullandım. Yulaflı da yaptığım oldu, güzel oluyor. Çorbalarına hep ilikli kemik suyu tavuk suyu kullanıyorum. Ben çoğu şeyi eline verdiğim için alıştı öyle ara öğünlerde eline elma muz falan veriyorum genelde seviyor.