gurbet_gelini12 Kaç gündür agrıyordur çokta takmadım aslında ama sonra baktım dilimin üstünde ki deriler açılmış ve beyaz şeyler var doktora gıttın mantar olduğunu söyledi ilaç verdı ama ilaçlar mıdemı ağrıtıyor böyle olup başka bir yöntem kulanan varmı??
Sahraa19 Benimde aynı şekilde ağzımın içinde mantar var doktor yemeklerden sonra karbonatli suyla ağzını calkala dedi