Fatma_52 benim kızım sürekli ama sürekli bazen ağlayacak duruma geliyorum. Konuşmaya başlamadı acaba o yüzden mi yapıyor ifade edemiyor diye düşünüyorum. Bir de uyku düzeni bozuldu geceleri ayakta bu saat oldu bağırıyor çığlık 😱 😓 tek benim çocuğum mu böyle merak ettim. Normalde uysal bir çocuktu huy değişti resmen dönem mi acaba ya. Durup dururken bile bağırmaya sebep buluyor