Etrafımızda hiç bu şekilde davranan çocuk yok tanıdığımız. Acaba diyorum biz de bı yanlış mı var, yoksa bu ara gelen öfke nöbetleri geçici bişey mi, bu yüzden bı doktora gitmek gerekli ki, gidersek hangi bölüme gitmeliyiz hiç bilmiyorum. İlk çocuğum, bu konuda acemiyim o yüzden. Lütfen başına gelen duyan bilen yazabilirmi bildiklerini