Kızlar kızım 4ay 26 günlük kavanoz mama vermiştim o yüzden biraz katı kak yapıyor ve alışık olmadığı iÇin zorlanıyor bugün az az 3kez yaptı kabız mı yoksa katı yapmaya alışkın değil mi o yüzden mi ıkınıyor anlamadım bugğn 1 çay kaşığı zeytin yağı verdim normalde pek taraf değilim ama eczacı arkadaşım zeytin yağı ver dedi öyle verdim, şimdi. De mama yedi biraz su vermeyi düşünüyorum acaba içine biraz zeytinyağı koyup içirsem mi ?