Busraata Can_bebek neden dolayı peki alerji mi kuruluk mu yenidogan isiliği mi bunu bilmekte gerek.Her sivilce aynı olmaz ki canım
Zea09 Can_bebek benim ki isilikti doktor her gun gunde 3kez kaynamis ilik su ile tulbentle sil dedi.bende oyle yaptim ve sonrasinda gul suyu surdum gecti kurulukta olmustu mustelanin emollient kremini kullandim simdi mis gibi
Sena_i Can_bebek bebek yağı yada zeytinyağı kullanıyorsanız ona karşı alerji gösteriyo olabilir. Bizdede olmuştu. Sebamed bebe yağı kullanıyodum sebamed şampuan sonrası değiştirdim mustela aldım tamamen geçti.