MelSel çok kolay geçer canim hiç merak etme🥰 ben uçağa binmeden önce karnını doyuruyorum 3 ayda bir mutlaka oğlumla uçak yolculuğu yapıyoruz emzigini alıyorum yanına birkactanede sevdiği oyuncak hiçbir sorun yaşamadım bugüne kadar. Uçak kalkarken inerken emzigini ağzına veriyorum ki basınçtan etkilenmesin. Oğlum kalkış ve iniş esnasında biraz korkuyor sarılıp sakinlestiriyorum. Hostesler yanınızda oturanlar genelde çocuklara cok iyi davranıyorlar ağlayan bebeklerde oluyo ama zaten kısa suruyor içini rahat tut. Gittiğin yerde bebek araban lazım olacaksa yanına al uçağa binene kadar yanında duruyo binerken tünelden geçersen tünelin ucuna posetleyip koyuyorsun merdiven olursada merdivenin kenarına bırakıyorsun canım hayırlı yolculuklar🥰🤗