EymenArasAnnesi Kizlar bebegim suan 10 gunluk dogdugu gunden beri uyurken inleme sesi cikariyor sizce bu normalmi bunu yasayan varmi bir sorun yoktur degilmi 5 günlükken doktor muayenesi ni oldu doktor bir sorun gormedi ama ben bu meseleyi sormayi unuttum
Aycnnnn EymenArasAnnesi normalmiş bizim de o zaman öyle sesler çıkarıyordu doktora sorduğumda normal demişti şimdi düzeldi mesela artık yapmıyor
civcivannesiii EymenArasAnnesi bağırsakları henüz düzene girmediği için demişti doktorumuz 2 ay kadar sürdü inlemeleri
Miniminnakbebe EymenArasAnnesi evet ben de sormuştum uyurken çok ses çıkarır hatta horlama olurdu doktor 3 4 aya kadar normal sonra geçemzse kbb ye yönlendiririm demişti baya geçti ama hala arada yapıyor. Sancısı da olabilir gaz sancısından da uyurken inliyorlar
EymenArasAnnesi Aycnnnn sagolun icim rahatladi cunku hani hastayken falan cikarirlar ya cocuklar o sesi tedirgin oldum
SemanurKoc58 EymenArasAnnesi benimki de çıkarıyor da 40 günlük oldu ilk zamanlarda yoktu yeni başladı