Nik_mik_yok Feyyyzza çok güzel bence , bayram diye ağır şeyler alıyoruz ,giyemeden büyüyorlar 😁 bende bu bayram çok sade aldım , tayt ve thisrt. Her zaman giyer en azından , yeni olsun yeter 🤭