Arkadaşlar bebeğim bir hafta yoğun bakımda yatti doğum sonrası aldılar suan evde şükür 10 günlük oldu bugun banyo yaptrdik suda cok iyidi bakıyordu sonra havluya sardik kendini sıktı agzni falan acmadi bi 5 dk uğraştık resmen neden olmus olabilir aglamadida cok korktum