Jelibonsmom hayır hayır olur mu öyle şey. Bak şöyle anlatayım ben yaklaşık 3 aydır gece sağım yapmıyorum. Sabah 7 gibi kalkıyoruz bı o zaman hər iki memeye sağım yapıyorum. Sonra gün ortasında yaoiyorum (dışarı cikacaksam ona görə ayarlıyorum çıkmadan önce yaoiyorum) sonra bı de akşam yatmadan önce yapıyorum, saat 22 də yatiyorum. Kızım 7 aylık. Artı olarak şunu da söylemek istiyorum gece sağımı veya gece emzirmesi hangisini yaparsanız yapın fark etmez gece yapılan süt boşaltma yerine yeni süt üretimi olacağı için sütü arttirir. Gece 1 ile 4 arasında yapılan sağım sütü arttırır. Asla kimseye sütünü sorgulatmaya neden olmak istemiyorum baştan söylemek istiyoeum bunu, ben 3 ay öncesine kadar gece 2 defa sağım yapıyordum ve aşırı süt üretiminden dolayı mastit oluyordum. Unutmadan söyleyeyim bebeğiniz herhangi bişeyle oyalanirken de arada pompa yapmanızı tavsiye ederim. Yorumunuzu biraz geç gördüm lütfen kusura.bakmayon. aklınıza takılan veya merak ettiğiniz her şeyi sorabilirsiniz 🙏❤️