Ayse01_ Kızlar bebeğim bir hafta içinde 3 tane diş patlattı fakat sadece patlamış sadece biri baya belli diğerleri etini delmiş ve 1 haftadır geceleri hıçkıra hıçkıra ağlıyor sonrasında bağırmaya başlıyor bende dayanamıyorum uyandırıyorum ağrı kesici verip masaj yapıyorum siz de oldu mu ne kadar sürüyor ve siz neler yaptınız bilgi verir misiniz? Onu bu şekilde görmek canımı çok yakıyor
ZeynepNurten Ayse01_ karanfili ez zeytinyağına koy bi kaç saattir dolapta beklet sonra yağı elinle sür diş etlerine çok rahatlatıyo
Busraata Ayse01_ tamda bu şekilde oluyor canım,ben hiç birşey kullanmadım pış pışla yanımda elini tutarak atlattik çoğunu.Çogu dişi ateş yaptı o süreçte verdim ilacı.Bir kere calgel diye ilaç aldım ve dr hiç önermedigini söyledi gönlüm rahat etmeyince de vermedim açıkçası.Osaniti öneriyor herkes ben daha önce duysam alırdım son dişler kaldi o yüzden almak istemedim hiç birşey kullanmadanda atlatılabiliyor dedim
Ndrg-12 Ayse01_ şuan tam olarak bunu yaşıyorum. Köpek dişi patlamıştı gördüm bugün. 1 den beri hıçkırarak ağlıyor. Şimdi ağrı kesici verdim artık acı çekiyor çocuk resmen. Tetagil de çok etkili. Deneyebilirsiniz sizin kaç aylık?
Egelim Tetagil kullanabilirsiniz, içeriği temiz ve bitkisel, sürekli ağrı kesici vermek zorunda kalmazsınız. Geçmiş olsun, sağlıkla çıkarsın incilerini 🌸
Ayse01_ Busraata bende dentigel kullanıyorum ama pek bir faydası yok malesef ne kadar sürede çıkıyor peki ?
Busraata Ayse01_ ilk diş mi,10gün içinde patladıysa ucu görünüyor sonra çıkıyor hepsi birden çıkmayabilir yeri oluşur ama biraz uzun sürebilir.Rahatlar bir kaç güne hafifler ağrısı