Elizinannesiiii Kızlar bebeğim 11 aylık. Ek gıda sürecinin başından beri iştahsız. Sadece emiyor mama da kullanmıyoruz nolur yardım edin. Boy 80 cm kilo 10
Betulmeyra Elizinannesiiii kilosu gayet iyi bence illa ek gıda vericem diye ugraşma yavaş yavaş alıştırmaya başla
ayyi21 Elizinannesiiii bence bebegin hic istahsiz değil. Benim bebeğim de 11 aylik 8 kilo ne yaptıysak olmadı ne ek gida ne mama ne de anne sütü aliyor zorlaya zorlaya yediriyorum. Bence hic şikayet etme şükret senden daha beterleri var 😔
Elizinannesiiii Betulmeyra ama herkes ‘1 yaşında bu çocuk artık sütü yetmiyordur’ diyip duruyor. Bi de boyu uzun olduğu için zayıf gözüküyor
Elizinannesiiii ayyi21 yarın kan tahlili yapacak doktorumuz demir eksikliğinde olabiliyormuş iştahsızlık siz de bi danışın bence
Elizinannesiiii Sinemisssss ama yemiyor. Çok zorlayıp yediriyorum o zaman ağlamıyor gayet mutlu oluyor kendi kendine oynuyor. Yani aslında bence aç ama yemiyor