Güzel annelerim benim doğum yapalı 6 ay oldu daha Adet olmadım spiral taktırdım doğumdan 2 ay kadar sonra ve ara ara kanamalarım oluyor günlük pedime epey bulaşıyor ve şuan da Ramazan oruça bişey yapmazmış Adet kanaması olmadığı sürece ama anlamadım neden böyle oluyor olan varmı veya bilgisi olan ???