Canım göğüs ucu yarasını en derinden yasamis biri olarak söylüyorum. Üzgünüm ama bende ne yaptıysam işe yaramadı gümüş kapaktan karabaş otuna. kakao yağından duyduğum herşeye kadar denedim. Uçları yok oldu göğüslerimin ağlayarak emzirdim. Sadece tavsiyem kesinlikle kurumasın göğüs uçların. Hep nemli olsun bunun içinde zeytin yağı sür ve açık tut havalandir. Kabuk baglamasina izin verme sakin yoksa kanar. Bebeğin emmeyi öğrendikçe sen emzirmeyi öğrendikçe geçecek. 2 ayin sonunda benimki iyileşmeye başlamıştı. Herşeyi bıraktım ve sadece zeytinyağı sürdüm. Sonra yeni yeni deriler olusmaya başladı. Belki zeytinyağının etkisi belki de zaten zamanla kendi kendine iyi oldu bilmiyorum. Ama gümüş kapak falan gram fayda etmedi. Sadece ucunun kıyafete degmesini engelledi. Rabbaim acil şifalar versin. Bebeğin için sabret. Geçmez gibi geliyor ama inan geçiyor. Sonra hatırlamıyorum bile acısını. ❣️