LohusaCicegi rica ederim nane çayı da süt getiriyor, bazı bebekler memeyi 10 dkda boşaltır bazıları yarım saatte tutmayı bıraktığı andada emzik niyetine kullanıyor sizi demektir o zaman memeden geri çekip yatağında uyutmaniznlazim yoksa kendi kendine uyumaz hep memede uyumak ister her uyandığında memenizde uyutmak zorunda kalırsınız sizin için çok yorucu olur… Bende o şekilde çok yoruluyodum artık kesfettm yapmıyorum yutkunmayi bıraktığında hemen gözlemleyip kulak veriyorum sonra biraz bekleyip yerine yatiriyorm yavaşça öyle uyutuyorm … Bir de ben bestlak süt damlası kullandım, kullan canım ilaç değil o içinde c vit var bitkisel seninde bağışıklığın güçlenir bebeğinin de kaliteli süt gelir yağlı sonra bırakırsan da sütüm azalır mı deme yine de geliyo benimde öle oldu… Bıraktım azalır diye düşündüm 2-3 gün denedim damlayı içmedim istw gece uyurken keçi boynuzu pekmezi akşamları yemwklerin hepsinin yani da soğan yedim, geceleri her emzirdigimde bol su içtim, yulafi suyla hasladim dut pekmeziyle dut kurusu katıp yedim süt yapan şeyleri yedikten sonra sütun mutlaka olur, az da gelse yağlı geliyorsa bebeğin doyar, çok geldiğinde cıvık gelirse bebek doymayadabilir sütun kalitesine bağlı o yüzden az çok demeden emdir elinle sıkınca hiç gelmiyosa o zaman sıkıntı var demektir geliyorsa korkmana gerek yok… Emin ol bebeğin emdikçe çoğalır bu arada mutlaka kan tahlili yaptir kan vitamin takviyesi al çünkü süt kanda. Üretilip bebeğe geçer…