Kızlar 2 ay öncesinde taşındım. Taşınmadan d smarttın müşteri hizmetlerini arayıp nakil ettirdik. Taşındığımız evin dışarıdaki direkten kablosu yokmuş. Gelip bi kablo çekecekler yok 2 aydır hergün arıyoruz. Evimizin önünde bi ev var gelip o evin kablosuna bakıp gidiyorlar aradığımızda da biz sinyal alıyoruz diyolar. BTK ya hergün şikayet atıyoruz. Başına böyle bi durum gelen var mı napmamız lazım nereyi aramamız lazım ?