Halilefe bebeğin daha başını tutamıyosa zaten sen her tutuşunda başını belini dedtekliyosundur elinde. O yüzden istediğin gibi tut canım illaki koltuk altındanda tutuyoruz zaten nerdeyse kafa ve gövdesi iki avcumuzun içine sığıyo. Ama genelde bel-popo ve enseden daha güzel daha sağlam tutulur. Büyüdükçe daha rahat tutarsın😘