Kaan01 sadece biri sıfır etiketli, alttaki iki ürünü bayramda dönüşümlü giydi sadece,kot takımı çekim için giymişti eskiyene yada küçülene kadar giydirip sattığım ürünler değil yani gayet yerinde o nedenle fiyatları. 2-3 seferden fazla giydiği kıyafetleri satmıyorum ücretsiz veriyorum zaten.