Elanurunannesi_ Sezeryan sonrası ne zaman hamile kaldınız anneler ben 4 ay önce doğum yaptım ve sezeryanla galiba hamileyim ve daha erken olduğu için de çok korkuyorum benim gibi bu durumu yaşayanlar oldu mu
Asenam16 Elanurunannesi_ ay riskli böyle hemen gebe kalmak, Allah hayırlısını versin 🙏 korunuyor muydunuz?
Elanurunannesi_ Evet test yaptım silik bir çizgi çıktı yarın kan tahlili yapmayı düşünüyorum kızım küçük olduğu için hamile olmakta istemiyorum
Elanurunannesi_ Mihriballimm evet pazartesi günü kan tahlili yaptırdım ya hamileysem diye sonuçlar için gidemedim ama mecbur sabah sonuçlar için gidicem.
Elanurunannesi_ Sonuçlar için gitim hamile değilmişim ama teste çıktı çift çizgi hemde üç tane test yaptım üçündede çıktı sizce niye böyle oldu kızlar.
Muhasebeciana Elanurunannesi_ testler bozuk olabilir. Kan degerlerinemi baktirdiniz ? Hamilelik varsa kanda belli olur cunku yada ultrasona girdiyseniz direk yeni olusan gebeliklerde silik cizgi yeni olusan gebelik oluyor oyuzden ultrasonda gozukmez. Ama kana baktirdiysaniz varsa birsey kesin gozukurdu