Kızım 8 aylık diş cıkarma belirtileri vardı ve diş etleri baya bi şişmişti şimdi ne belirti kaldı ne şişkinlik neden olabilir acaba
Not : belirti olarak sadece ishal ve kulak cekme hala duruyor bide diş kaşıma ama ateş agız yanı kızarıklıkları yok oldu