[silindi] Kızlar bebeğimin göbek bağı düştüğünden beri hafif karartı vardı doktor baktığında birşey demedi ama o karartıyı bugün farkettim büyümüş gibi internette bununla alakalı bir açıklama bulamadım sizce nedeni nedir?
333 [silindi] kurumuş kandır belki canm resim atsaydın bazen iç kısımda kalıyor banyodan banyoya temizleniyor
EkiminAnnesi [silindi] benim de bebeğimin belli belirsiz var. 7 aylık. Kir gibi duruyor ama değil defalarca temizlemeye çalıştım alt silme pamuğu ve makyaj temizleme pamuğu ile falan ama geçmiyor anlamadım birkaç gün göbeği düşmeden önce enfeksiyon gibi olmuştu kızarıklık vardı alkolle sildik hep o enfeksiyonun eseri mi bilemiyorum
Bebegimm1 [silindi] tam hatirlamadim ama kir gibi duruyor yasından sonra gecti ben kurcalamiyordum acikcasi banyoda hafif ustunden silerdim hic bastirmadim zmaanla gecti yani
SedaUmut171121 [silindi] Google ayarlarından cerezlere izin ver derseniz indirir bendede aynıydı hata veriyordu 2 gün önce duzelttim
Doga0812 [silindi] evet bildiğin siyah acımıyor da acısa ağlar sildim az önce çıkmıyor öyle boş boş duruyor 😊😀
Bebegimm1 [silindi] geciyor gecmese hepimizin gobeginde o leke kalirdi 😂 ben bir sey yapmadim ilifle hafif ustunden geciyordum zaten banyoda uzun kaliyor yumşayinca cikilmisti zmanla ☺️
[silindi] Doga0812 bende baktım biraz önce Boydan çizgi gibi karartı var demekki olan birşey içine girdimi delik canım
Gzmskr [silindi] o kurumuş kan benim kızımda da vardı 1 yaşına kadar yavaş yavaş geçti banyo yaptirdikca geçiyor