Deletedmom_105 Kızım 1 yaşına girecek 1 aya ve yürümeye başladığı an Bilinç altına yerleşsin diye tuvalet eğitimini düşünüyorum…en erken ne zaman tuvalet eğitimine başladınız ve nasıl yaptınız?
irva Deletedmom_105 Ben mayısta başlayacağım 18 aylık olacak.😬 Sinyalleri şuan çok rahat veriyor ama havaların biraz ısınmasını beklemek istedim o yüzden mayıs ayı içinde başlıcam.
Ikrazumra19 Deletedmom_105 sinyalleri varsa olabilir ama sanirim 1 yasinda egitim olmayabilir iletisim diyorlar o sekilde olur belki
AntiSosyallKelebek Deletedmom_105 kaka için saklanır ,kaçar ,çömelir vs vs.çiş için de saatte 1 falan oturtman gerekir ama öncelik iletişim olması sorduğunda seni anlıyor ve tepki veriyor olması
tostosumm AntiSosyallKelebek merhabalar bebeğim 13 aylık şuan 16 17 aylık olunca alıştırmaya çalışırım ben dedim yazınızı okudum benim bebek mesela kakası geldiği zaman kapı arkasına veya koltuk arkasına giriyo bazende fırınım önune çömelip kakasini yapıyor bi kaç seferde tuvaletin kapısına vurduktan sonra kakasini yaptığını fark ettim şuan başlasam olur mu ki
Asyamveayazim Kızım 24aylikti başlamıştık ve 1ayda alışmıştı. Ondan oncesinde gece bezi cis dolu oluyordu. 2yasa girmeden bezi kuru oldugu an basladim. O ara konusmasi azdi ama ilk çişini soylemeyi de öğrenmişti
GezginPaNDa Deletedmom_105 ince motor kasları 24 ayda gelişir . Öncesindeki çabanız boşa ancak çocukta olumsuz tecrübeler bırakır
spagettiii Deletedmom_105 valla bende öyle diyordum ama 1 yaş çok erken yani sadece arada oturtarak iletişim kurdurabilirsiniz belki hemen alışır bellide olmaz
AntiSosyallKelebek tostosumm Canım iletişim çok önemli mesela kakası geldiği Zaman yanına geliyor mu ve bu aylarda en güzel yapacağın şey klozet aparatı alıp oturtmak yapmasını bekleme sadece alıştırmak korkmamasını sağlamak arada kendin otur göster bak buraya yapıyoruz diye anlat
Balkizlarim Deletedmom_105 19 aylıkken başlamistim tuvalet eğitimine 1 ayda tamamlamistik belirtiler var ise başlayın kendinizde hazır hissediyorsaniz tabiki 🌸
GezginPaNDa Woody Bebek doğduğu andan itibaren kaslar gelişmeye başlar. Ancak tuvalet becerisi için gerekli kaslar yeterli beceriye 2 yaşında erişir, bize fakültede bu şekilde öğretildi. Siz daha ayrıntılı bir açıklama yaparsanız bu bilgi neye göre yanlış
614408eoa Kızm tam 30 aylık öle bi sinyali de yok bezinden cok memnun hatta kaka yapsa kokmasa kndisi asla rahatsız olmaz ve konusma problemi var yanlıs anlasılmasın bni anlıyor ama knusma olayı bi kac kelime sadce bi sorunu yok acaba napmalıyö bilem varmı
tostosumm AntiSosyallKelebek evet bi kaç sefer denedik duş alacağı zamanlar özellikle kendisi oturmak istiyor bende küçük daha diye kaldırdım ilerleyen zamanlarda başlarız dedim tekrardan deniyim ben ozman çok teşekkür ederim kakası geldiği zaman kapının veya koltuğun arkasına geçip yapıyor yaptıktan sonra yanıma geliyor